Dear Valued Customer,

We would kindly like to inform you that our business hours will be slightly changed on  April 26 (fri) due to Premium Friday as follows.

Our sincere apologies for any inconvenience caused.

■ Business Hours on  April 26 : 10:00am – 15:30pm

 

If you have any questions, please feel free to contact us using the following link:

https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Tickets/Submit

 

************************************************************

Tsukaeru.net Co., Ltd. Customer Center

https://www.tsukaeru.net/

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

4月26日 (金)​ 業時間変更のお知らせ

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

日頃より使えるねっとのサービスをご利用いただき誠にありがとうございます。

誠に勝手ながら、プレミアムフライデー導入により、4月26日(金)の営業時間を下記の通り
一部変更とさせていただきます。

ご不便をおかけしますが、何卒ご理解いただきますようお願いいたします。

 

■ 4月26日(金) 営業時間:10:00am ~ 15:30pm まで

 

ご不明な点がございましたら、お気軽にサポートセンターまでお問い合わせください。

https://support.tsukaeru.ne.jp/

 

お問い合わせの際は、お手数ではございますが、以下の情報をご用意ください。
「アカウント名」、「アカウントID」、「契約ID」
※これらのご登録情報の調べ方は、
よくある質問「アカウントID・アカウント名の調べ方」をご覧ください。
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/Article/View/306/

個人情報保護の観点から、お問い合わせの際にはお客様のご契約情報を確認させていただいておりますので、ご協力よろしくお願いいたします。

今後とも使えるねっとをよろしくお願い申し上げます。

Tsukaeru FAQ よくあるご質問はこちらから:
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/List

Tsukaeru.net will be on 10 consecutive holidays on the dates below.
Our sincere apologies for any inconvenience caused.

=======================================
■Holiday period:Apr. 27th (Sat) – May. 6th (Mon)
=======================================
Our services will be affected as follows over this period.
We appreciate your understanding in this matter.

―――――――――――――――――――――――――――――――
Customer Support and Inquiries
―――――――――――――――――――――――――――――――

During the holidays, support will only be provided via support e-mails.
Please, be advised that we will not be able to respond to inquiries by telephone, and will not apply bank deposits to accounts during this period.
Also, the payment will be applied on May 7th (Tue), so we recommend that you make payment before our holidays.
In case of your domain subscription will have already expired, we will need to manually reactivate the domain in registrant after receiving payment by credit card or PayPal.
This will be done after May 7th.
Please see the PDF file below for details on the schedule for support.

Tsukaeru.net Holidays Support Calendar:
Click here

If you have any questions, feel free to contact us using the following way
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Tickets/Submit

――――――――――――――――――――――――――――――――
Payments during the holidays
――――――――――――――――――――――――――――――――

■□ Customers Using Bank Transfer Payments □■

Payments via bank transfer will NOT be confirmed or applied to accounts during the holiday period.

We also expect a large number of transactions to occur on May 7th (Tue) after the holidays, and this may result in confirmation of payment being delayed.

■□ Customers Using Online Payment □■

Online Payment (Credit card / Paypal) will be accepted 24 hours a day throughout the holidays.
Please understand, in order to prevent unauthorized use of credit card, we may request the submission of identification, and this may result in delay of applying payment.

*Check the expiration date of your subscriptions and be sure there is enough time to complete payment before that date.

*Since there is no period of grace for domain renewal, you will no longer be able to access the domain once the renewal deadline has passed if your payment is late.

Please mind especially about the expiration date of the domain.

日頃より使えるねっとのサービスをご利用いただき誠にありがとうございます。

誠に勝手ながら、弊社では下記の期間を休業期間とさせていただきます。
ご不便をおかけしますが、何卒ご理解いただきますようお願いいたします。

======================================================
■10連休期間:2019年4月27日 (土) ~ 2019年5月6日 (月) まで
======================================================

休業期間中のサポート、お支払いに関するスケジュールは下記PDFをご覧ください。
▼使えるねっと 休業期間中のサポートカレンダー:
サポートカレンダーはこちらをクリックしてください。

――――――――――――――――――――――――――――――――――
●10連休期間中のサポート対応について
――――――――――――――――――――――――――――――――――
休業期間中はサポートメールでのサポートとさせていただきます。

――――――――――――――――――――――――――――――――――
●10連休期間中のお支払いについて
――――――――――――――――――――――――――――――――――
お振込みのご入金反映は、5月7日(火)以降となります。休業期間中に更新日をむかえる契約は、4月25日(木)15時までにお振込みをお済ませいただくことをおすすめいたします。
なお、ドメイン契約の期限切れの場合、クレジットカードやPayPalでのお支払いいただきましても、手動での再開の処理が必要となります。処理は5月7日(火)以降となりますので、ご留意ください。
 
■□ 銀行振込をご利用のお客様へ □■
休業期間中はすべてのお振込みの入金確認は休止させていただきます。
また、恐れ入りますが、銀行の送金業務の休止に伴い、ご契約更新や新規ご利用に際し、余裕のあるお支払いをいただきますよう謹んでお願い申し上げます。
なお、2019年5月7日 (火) は休業期間後のお取引集中のため、ご入金反映の遅れが予想されます。恐れ入りますがご容赦ください。
▼銀行振込によるお支払い方法のご案内
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/Article/View/288/
 
■□ オンライン支払い(クレジットカード・Paypal)をご利用のお客様へ
オンライン支払いは休業期間中も24時間お取り扱い可能でございます。
ただし、クレジットカードでお支払いをいただく際に、新規注文をいただいた場合には、ご本人様確認の為の書類提出をお願いすることがございます。
休業期間中は書類確認及び、お支払の反映が遅れる場合がございますので、ご留意ください。
 
▼Paypalの公式サイト
https://www.paypal.com/jp/home
▼クレジットカードによるお支払い方法のご案内
2010年4月以前にご契約お客様: https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/Article/View/728/
新規でご契約もしくは、2010年以降にご契約のお客様: https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/Article/View/724/
2018年6月11日以降にFX専用VPSをお申し込みのお客様: https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/Article/View/722/

 
――――――――――――――――――――――――――――――――――
ご不明な点がございましたら、お気軽にサポートセンターまでお問い合わせください。
https://www.tsukaeru.net/support

Dear Valued Customer,

We would kindly like to inform you that our business hours will be slightly changed on  March 29 (fri) due to Premium Friday as follows.

Our sincere apologies for any inconvenience caused.

■ Business Hours on  March 29: 10:00am – 15:30pm

 

If you have any questions, please feel free to contact us using the following link:

https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Tickets/Submit

 

************************************************************

Tsukaeru.net Co., Ltd. Customer Center

https://www.tsukaeru.net/

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

3月29日 (金)​ 業時間変更のお知らせ

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

日頃より使えるねっとのサービスをご利用いただき誠にありがとうございます。

誠に勝手ながら、プレミアムフライデー導入により、3月29日(金)の営業時間を下記の通り
一部変更とさせていただきます。

ご不便をおかけしますが、何卒ご理解いただきますようお願いいたします。

 

■ 3月29日(金) 営業時間:10:00am ~ 15:30pm まで

 

ご不明な点がございましたら、お気軽にサポートセンターまでお問い合わせください。

https://support.tsukaeru.ne.jp/

 

お問い合わせの際は、お手数ではございますが、以下の情報をご用意ください。
「アカウント名」、「アカウントID」、「契約ID」
※これらのご登録情報の調べ方は、
よくある質問「アカウントID・アカウント名の調べ方」をご覧ください。
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/default_import/Knowledgebase/Article/View/306/

個人情報保護の観点から、お問い合わせの際にはお客様のご契約情報を確認させていただいておりますので、ご協力よろしくお願いいたします。

今後とも使えるねっとをよろしくお願い申し上げます。

Tsukaeru FAQ よくあるご質問はこちらから:
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/List

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

2月22日 (金)​ 業時間変更のお知らせ

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

日頃より使えるねっとのサービスをご利用いただき誠にありがとうございます。

誠に勝手ながら、プレミアムフライデー導入により、2月22日(金)の営業時間を下記の通り
一部変更とさせていただきます。

ご不便をおかけしますが、何卒ご理解いただきますようお願いいたします。

 

■ 2月22日(金) 営業時間:10:00am ~ 15:30pm まで

 

ご不明な点がございましたら、お気軽にサポートセンターまでお問い合わせください。

https://support.tsukaeru.ne.jp/

 

お問い合わせの際は、お手数ではございますが、以下の情報をご用意ください。
「アカウント名」、「アカウントID」、「契約ID」
※これらのご登録情報の調べ方は、
よくある質問「アカウントID・アカウント名の調べ方」をご覧ください。
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/default_import/Knowledgebase/Article/View/306/

個人情報保護の観点から、お問い合わせの際にはお客様のご契約情報を確認させていただいておりますので、ご協力よろしくお願いいたします。

今後とも使えるねっとをよろしくお願い申し上げます。

Tsukaeru FAQ よくあるご質問はこちらから:
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/List

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

1月25日 (金)​ 業時間変更のお知らせ

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

日頃より使えるねっとのサービスをご利用いただき誠にありがとうございます。

誠に勝手ながら、プレミアムフライデー導入により、1月25日(金)の営業時間を下記の通り
一部変更とさせていただきます。

ご不便をおかけしますが、何卒ご理解いただきますようお願いいたします。

 

■ 1月25日(金) 営業時間:10:00am ~ 15:30pm まで

 

ご不明な点がございましたら、お気軽にサポートセンターまでお問い合わせください。

https://support.tsukaeru.ne.jp/

 

お問い合わの際は、お手数ではございますが、以下の情報をご用意ください。
「アカウント名」、「アカウントID」、「契約ID」
※これらのご登録情報の調べ方は、
よくある質問「アカウントID・アカウント名の調べ方」をご覧ください。
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/default_import/Knowledgebase/Article/View/306/

個人情報保護の観点から、お問い合わせの際にはお客様のご契約情報を確認させていただいておりますので、ご協力よろしくお願いいたします。

今後とも使えるねっとをよろしくお願い申し上げます。

Tsukaeru FAQ よくあるご質問はこちらから:
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/List
 

お客様各位
いつも使えるねっとをご利用いただきまして、誠にありがとうございます。
使えるねっとでは、12/1~12/28まで「使えるねっと: VPS・FX専用VPS・共有サーバ 最大50% OFF (月額換算) キャンペーン」がスタートしました。

新規契約をご検討いただいております皆様、他社からの移行をご検討中の皆様、このお得な長期契約のチャンスを、どうかお見逃しのないようご利用くださいませ。
 

 

■「使えるねっと: VPS・FX専用VPS・共有サーバ 最大50% OFF (月額換算) キャンペーン」の概要
・12月1日 (土) ~ 12月28日 (金) 12:00まで 
《VPS / FX専用VPS / 共有サーバ》が、最大50% OFF (月額換算)!さらに初期費用も無料!
・更新後の費用は通常の価格となります。長期契約のチャンスです!

・更新後の費用は通常の価格となります 

■キャンペーン対象プラン一覧
・使えるクラウドVPS (Windows/Linux) 
・FX専用VPS
・共有サーバ
 
■キャンペーン価格例(※税抜価格となります)
・月額換算となります (1年契約の場合、月額料金の半額×12ヶ月分) 




例: 《FX専用VPS ゴールドプラン/1年契約》の場合

初期費用  2,000    0円
・月額    4,880円   2,440円 × 12ヶ月分

(月額換算は、1ヶ月契約の金額 × 契約月数となっております) 


今回の場合、月額4,880円の半額が2,440円で1年契約となりますので、
《2
,440円 × 12ヶ月》となります。

1年・・・通常: 53,360円 ⇨ キャンペーン期間中: 29,280円 (初期費用含む) !!

【割引額:24,080円 *初期費用 2000含む 





※なお、以下のサービスプランは割引対象外となります。

・VPS (Linux) に含まれる「512Mb」のプラン
・VPS (Windows) に含まれる「1GB」のプラン

・キャンペーン対象サービスにおける「契約期間が1ヶ月」のプラン

 

■お問い合わせ
TEL:0120-961-166(携帯の方03-4590-8198)
Email:sales@tsukaeru.net
 
当キャンペーンにつきまして、ご不明な点がございましたら、お気軽にお問い合わせ下さい。
今後とも使えるねっとをよろしくお願い申し上げます。
 
 
お客様お問い合わせ先(キャンペーンのお申し込みおよびご質問はこちら):
使えるねっとカスタマーサポート
電話:0120-961-166(携帯電話の方 03-4590-8198)
メール:sales@tsukaeru.net

Dear Valued Customer, 

Tsuakeru.net will be on New Year's Holidays on the dates below.
Our sincere apologies for any inconvenience caused. 

 ―――――――――――――――――――――――――――――――――――                
■Holiday period:December 29th (Sat) – January 6th (Sun)
―――――――――――――――――――――――――――――――――――
 
Our services will be affected as follows over this period of time.
We appreciate your understanding in this matter.
 

―――――――――――――――――――――――――――――――――――
Customer Support and inquiries
―――――――――――――――――――――――――――――――――――

During the holidays, support will only be provided via support e-mail.
Please, be advised that we will not be able to respond to inquiries by telephone, and will not apply bank deposits to accounts during this period.
Please see the PDF file below for details on the schedule for support.

Tsukaeru.net New Year's Holidays Support Calendar: 
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/Article/View/789/

If you have any questions, please feel free to contact us using the following link: 
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php

――――――――――――――――――――――――――――――――
Payments during the holidays
――――――――――――――――――――――――――――――――

■□ Customers Using Bank Transfer Payments □■
Payments via bank transfer will NOT be confirmed or applied to accounts during the holiday period.
We also expect a large number of transactions to occur on January 7th (Mon) after holidays, and this may result in confirmation of payment being delayed.
 
■□ Customers Using Online Payment □■
Online Payment(Credit card / Paypal) will be accepted 24 hours a day throughout the holidays.
Please understand, in order to prevent the unauthorized use of credit card, we may request the submission of identification, and this may result in delay of applying payment.
*Check the expiration date of your subscriptions and be sure there is enough time to complete payment before that date.
*Since there is no period of grace for domain renewal, you will no longer be able to access the domain once the renewal deadline has passed if your payment is late.
Please mind especially about the expiration date of the domain. 

***********************************************************
Tsukaeru.net Co., Ltd. Customer Center
https://www.tsukaeru.net/
***********************************************************