Dear Valued Customer,

We would kindly like to inform you that our business hours will be slightly changed on  July 26 (fri) due to Premium Friday as follows.

Our sincere apologies for any inconvenience caused.

■ Business Hours on  July 26 : 10:00am – 15:30pm

 

If you have any questions, please feel free to contact us using the following link:

https://support.tsukaeru.net/

 

************************************************************

Tsukaeru.net Co., Ltd. Customer Center

https://www.tsukaeru.net/

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

7月26日 (金)​ 業時間変更のお知らせ

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

日頃より使えるねっとのサービスをご利用いただき誠にありがとうございます。

誠に勝手ながら、プレミアムフライデー導入により、7月26日(金)の営業時間を下記の通り
一部変更とさせていただきます。

ご不便をおかけしますが、何卒ご理解賜れますようお願いいたします。

 

■ 7月26日(金) 営業時間:10:00am ~ 15:30pm まで

 

ご不明な点がございましたら、お気軽にサポートセンターまでお問い合わせください。

https://support.tsukaeru.net/

 

お問い合わせの際は、お手数ではございますが、以下の情報をご用意ください。
「アカウント名」、「アカウントID」、「契約ID」
※これらのご登録情報の調べ方は、
よくある質問「アカウントID・アカウント名の調べ方」をご覧ください。
https://support.tsukaeru.net/hc/ja/articles/360024470033

個人情報保護の観点から、お問い合わせの際には、お客様のご契約情報を確認させていただいておりますので、ご協力をよろしくお願いいたします。

今後とも使えるねっとをよろしくお願い申し上げます。

Tsukaeru FAQ よくあるご質問はこちらから:
https://support.tsukaeru.net/

 During the campaign period, you will get 50% cashback for subscribing "Premium Support" for the first time.
 

 We give you the administrator authority for the contract of cloud VPS, Tsukaeru cloud server, and dedicated server.
By this, you can customize the server internally freely. But, you will need to do the maintenance management of each application and investigation by yourself.
Subscribe to premium support now! By subscribing to premium support, every technical problem with the server will be done by us. Our Technicians will log into your server and perform the necessary investigations.
 
Please check this link for more details:
https://www.tsukaeru.net/support.php#support-chart
 
※If work such as changing server settings is required to solve the problem a proxy work fee will be charged separately.

Premium Support Campaign Price
1-month  5,000 円 2,500円
1-year   48,000 円 (per month pay 4,000 円) 24,000円
2-years   72,000 円 (per month pay 3,000 円) 36,000円

Campaign period 2019/7/16(Tue)~8/31日(Sat)
 
Eligible for: cloud VPS, Tsukaeru cloud server, and dedicated server Premium Support.
 

・ Campaign period:  2019/7/16(Tue)~8/31日(Sat)
・By subscribing to Premium Support、you will get 50% cashback to your account.
・If you are interested in subscribing; please contact our customer support via email or phone first.
※We will create a premium support order for you. After the confirmation, we will cashback 50% of the total amount to you. The cashback will be added to your control panel account, so please check after the confirmation.
・The price will be regular after the next update (cashback still can be used anytime).
・ Premium support is based on the server contract term and can not be canceled prematurely.
※ The account balance can be used for future server renewal expenses.
Also, there are no account balance expiration dates.

Contact Us
TEL: 0120-961-166 (for mobile phones 03-4590-8198)
Email: sales@tsukaeru.net

 
キャンペーン期間中に、サポートオプション「プレミアムサポート」へご加入で、初回半額キャッシュバックキャンペーンを行います。
 

 
Cloud VPS、使えるクラウドサーバ、専用サーバのご契約では、お客様に管理者権限をお渡ししております。
自由にサーバ内部をカスタマイズできる反面、各アプリケーションの保守管理、問題調査やその対応は、お客様にて行っていただくものとなっております。
プレミアムサポートへご加入いただくことで、アプリケーションのエラー、メールが届かない、サイト繋がりにくい、重い等、サーバで技術的な問題が発生したときに、お客様側での調査が必要だったものを、弊社の技術者がサーバ内へログインして調査を代行いたします。
 
詳細なサポート範囲は、別途こちらをご覧ください。
https://www.tsukaeru.net/support.php#support-chart
 
※問題解決のためにサーバの設定変更などの作業が必要な場合については、別途、代行作業料金が発生いたします。
 

 

プレミアムサポート  キャンペーン価格(実質)
1ヵ月  5,000 円 2,500円
1年   48,000 円 (月額換算 4,000 円) 24,000円
2年   72,000 円 (月額換算 3,000 円) 36,000円

期間 2019年7月16日(火)~8月31日(土)
 
キャンペーン対象プラン:Cloud VPS、使えるクラウドサーバ、専用サーバ
 

 
・ 7月16日 (火) ~ 8月31日 (土) 
・プレミアムサポートご加入で、お支払い額の50%をアカウントへキャッシュバック 
・ご加入をご希望のお客様は、必ず、サポートメールまたはお電話でお問合せください。
 ※弊社にて、プレミアムサポートのご注文を作成し、お客様からのお支払い確認後に、
  お支払い額の50%をコントロールパネルへアカウント残高として追加します。
・ 次回更新後の費用は通常の価格となります。(キャッシュバック金額利用可能)
・プレミアムサポートはサーバ契約の契約期間に準ずるものとなり、中途解約できません。
※アカウント残高は、今後のサーバ等の更新費用としてご利用いただけます。
また、アカウント残高の有効期限はございません。
 

TEL:0120-961-166(携帯の方03-4590-8198)
Email:sales@tsukaeru.net 

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

7月12日(金)​​ 営業時間変更のお知らせ

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

日頃より使えるねっとのサービスをご利用いただき誠にありがとうございます。

誠に勝手ながら、社員研修のため、7月12日(金)​の営業時間を下記の通り一部変更とさせていただきます。
ご不便をおかけしますが、何卒ご理解いただきますようお願いいたします。

■ 7月12日(金)​ 営業時間:10:00am ~ 15:30pm まで
※チャットも上記営業時間に準じます。

ご不明な点がございましたら、お気軽にサポートセンターまでお問い合わせください。
https://support.tsukaeru.net/hc/ja/requests/new/

お問い合わせの際は、お手数ではございますが、以下の情報をご用意ください。
「アカウント名」、「アカウントID」、「契約ID」
※これらのご登録情報の調べ方は、よくある質問「アカウントID・アカウント名の調べ方」をご覧ください。
https://support.tsukaeru.net/hc/ja/categories/360001653213

個人情報保護の観点から、お問い合わせの際にはお客様のご契約情報を確認させていただいておりますので、ご協力よろしくお願いいたします。

今後とも使えるねっとをよろしくお願い申し上げます。

よくあるご質問はこちらから:
https://support.tsukaeru.net/

Dear Valued Customer,

We would kindly like to inform you that our business hours will be changed on  July 12(fri) due to employee training as follows.

Our sincere apologies for any inconvenience caused.

■ Business Hours on  July 12: 10:00am – 15:30pm

 

If you have any questions, please feel free to contact us using the following link:

https://support.tsukaeru.net/

 

************************************************************

Tsukaeru.net Co., Ltd. Customer Center

https://www.tsukaeru.net/

Dear Valued Customer,

We would kindly like to inform you that our business hours will be changed on  June 28(fri) due to employee training as follows.

Our sincere apologies for any inconvenience caused.

■ Business Hours on  June 28: 10:00am – 12:00pm

 

If you have any questions, please feel free to contact us using the following link:

https://support.tsukaeru.net/

 

************************************************************

Tsukaeru.net Co., Ltd. Customer Center

https://www.tsukaeru.net/

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

6月28日(金)​​ 営業時間変更のお知らせ

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

日頃より使えるねっとのサービスをご利用いただき誠にありがとうございます。

誠に勝手ながら、社員研修のため、6月28日(金)​の営業時間を下記の通り一部変更とさせていただきます。
ご不便をおかけしますが、何卒ご理解いただきますようお願いいたします。

■ 6月28日(金)​ 営業時間:10:00am ~ 12:00pm まで
※チャットも上記営業時間に準じます。

ご不明な点がございましたら、お気軽にサポートセンターまでお問い合わせください。
https://support.tsukaeru.net/hc/ja/requests/new/

お問い合わせの際は、お手数ではございますが、以下の情報をご用意ください。
「アカウント名」、「アカウントID」、「契約ID」
※これらのご登録情報の調べ方は、よくある質問「アカウントID・アカウント名の調べ方」をご覧ください。
https://support.tsukaeru.net/hc/ja/categories/360001653213

個人情報保護の観点から、お問い合わせの際にはお客様のご契約情報を確認させていただいておりますので、ご協力よろしくお願いいたします。

今後とも使えるねっとをよろしくお願い申し上げます。

よくあるご質問はこちらから:
https://support.tsukaeru.net/
=============================================
使えるねっと株式会社(ISO 27001認証取得)
【本 社】〒380-0836 長野県長野市南県町1082
【東京支社】〒103-0028 東京都中央区八重洲1-6-17
フリーダイヤル 0120-961-166 (平日10:00から17:00)
携帯の方 03-4590-8198 (平日10:00から17:00)
=============================================

Dear Valued Customer,

We would kindly like to inform you that our business hours will be slightly changed on  May 31 (fri) due to Premium Friday as follows.

Our sincere apologies for any inconvenience caused.

■ Business Hours on  May 31: 10:00am – 15:30pm

 

If you have any questions, please feel free to contact us using the following link:

https://support.tsukaeru.net/

 

************************************************************

Tsukaeru.net Co., Ltd. Customer Center

https://www.tsukaeru.net/

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

5月31日 (金)​ 業時間変更のお知らせ

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

日頃より使えるねっとのサービスをご利用いただき誠にありがとうございます。

誠に勝手ながら、プレミアムフライデー導入により、5月31日(金)の営業時間を下記の通り
一部変更とさせていただきます。

ご不便をおかけしますが、何卒ご理解いただきますようお願いいたします。

 

■ 5月31日(金) 営業時間:10:00am ~ 15:30pm まで

 

ご不明な点がございましたら、お気軽にサポートセンターまでお問い合わせください。

https://support.tsukaeru.net/

 

お問い合わせの際は、お手数ではございますが、以下の情報をご用意ください。
「アカウント名」、「アカウントID」、「契約ID」
※これらのご登録情報の調べ方は、
よくある質問「アカウントID・アカウント名の調べ方」をご覧ください。
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/Article/View/306/

個人情報保護の観点から、お問い合わせの際にはお客様のご契約情報を確認させていただいておりますので、ご協力よろしくお願いいたします。

今後とも使えるねっとをよろしくお願い申し上げます。

Tsukaeru FAQ よくあるご質問はこちらから:
https://support.tsukaeru.ne.jp/index.php?/Knowledgebase/List